الرئيسية
الوووووووووووو..اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم...شرفتنا بزيارتك ..ويارب ماتكونش اخر مرة ويارب توافق تسجل وتشارك معانا



 
الرئيسيةالرئيسية  س .و .جس .و .ج  مكتبة الصورمكتبة الصور  بحـثبحـث  قائمة الاعضاءقائمة الاعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  المنتدي  الرئيسية  

شاطر | 
 

 هروب الحضرى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
هبه
المشرف العام
المشرف العام


الجنس : انثى العمر : 35 عدد الرسائل : 519
المهنة : البلد :
الالتزام بالقوانين :
90 / 10090 / 100


لتعديل بياناتك : لتعديل بياناتك من هنا
السيكو بيكو : 171
تقييم الاعضاء للعضو : 0
تاريخ التسجيل : 19/03/2008

مُساهمةموضوع: هروب الحضرى   الجمعة مارس 21, 2008 1:34 am

انا شايفه ان محدش هنا مهمتم بالرياضه
والمنتدى شبه منتدى طبى
مع ان فى موضوعات كتير رياضيه شاغله المجتمع الكروى
على سبيل المثلا هروب الحضرى
انا لى راى فى الموضوع دا اسمحولى اقوله وهستنى ارائكو ان شاء الله
انا شايفه ان الحضرى غلط لكن ميستاهلش ندبحه
وكمان شايفه انه لو عمل غلطه فى حياته الكرويه ماتذكرش غيرها
يعنى ممكن نعطيه عقوبه مع ايقاف التنفيذ لحسن السير والسلوك
وبدعى انه يتصالح مع النادى الاهلى لان بجد خساره للنادى الاهلى انه يفقده وخساره ليه انه يفقد شعبيته فى النادى الاهلى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
gogo abo emera
مشرفة استراحة الاعضاء
مشرفة استراحة الاعضاء


الجنس : انثى العمر : 32 عدد الرسائل : 1258
المهنة : البلد :
الهواية :
المزاج :
الالتزام بالقوانين :
100 / 100100 / 100


لتعديل بياناتك : لتعديل بياناتك من هنا
السيكو بيكو : 98
تقييم الاعضاء للعضو : 4
تاريخ التسجيل : 01/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: هروب الحضرى   الجمعة مارس 21, 2008 9:26 pm

انتى فعلا عندك حق ياهبه لان الحضرى خسارة كبيرة
يكفى انه ليه فضل فان المنتخب المصرى اخد بطولة افريقيا

ولازم نرجعه
لان البشر خطاء وخير الخطائين التوابون


عدل سابقا من قبل sara_elmahdy في الأحد أبريل 13, 2008 1:32 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
شريف
عضو مبتديء
عضو مبتديء


عدد الرسائل : 8
الالتزام بالقوانين :
0 / 1000 / 100

لتعديل بياناتك : لتعديل بياناتك من هنا
السيكو بيكو : 0
تقييم الاعضاء للعضو : 0
تاريخ التسجيل : 13/04/2008

مُساهمةموضوع: واحد ملوش فى الكوره   الأحد أبريل 13, 2008 12:34 am

انا مع الحضرى فى اللى عمله لانه بيدور على مستقبله
وهو يتحمل تصرفه ولو فشل بره
يبقى نقوله:على رأى المثل
" ما كنتى قاعده ومرتاحه ايه اللى ركبك المرجيحه"

ورأى ساره مش عاجبنى خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dr_ahmed_akl
المدير العام
المدير العام


الجنس : ذكر العمر : 32 عدد الرسائل : 1603
الموقع : www.dr-akl.tk
المهنة : البلد :
الهواية :
المزاج :
الالتزام بالقوانين :
95 / 10095 / 100


لتعديل بياناتك : لتعديل بياناتك من هنا
السيكو بيكو : 1249
تقييم الاعضاء للعضو : 3
تاريخ التسجيل : 29/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: هروب الحضرى   الأحد أبريل 13, 2008 12:46 am

عندك حق يا شريف وياسارة اسمها خير الخطائين التوابون عشان مبتدا مؤخر Smile




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://drahmedakl.healthgoo.com
 
هروب الحضرى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الرئيسية :: ركن الأصدقاء :: منتدي الرياضة-
انتقل الى:  
خدمات الموقع
الرعاة الرسميون للموقع
الفيس بوك